Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren voordat deze is verzonden?
Nee, helaas is het niet meer mogelijk de bestelling te wijzigen nadat je deze geplaatst hebt. Bestellingen worden zo snel mogelijk verwerkt om aan onze levertijden te voldoen. Je kunt proberen zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice.
Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?
Helaas is dat op dit moment niet mogelijk.
Hoe weet ik zeker of mijn bestelling is ontvangen?
Zodra je je transactie hebt voltooid, ontvang je op het door jou verstrekte e-mailadres een bestelbevestiging. Neem als je geen bestelbevestiging hebt ontvangen contact met ons op en check voor de zekerheid ook je spam-folder.
Ontvang ik een bestelbevestiging?
Bestelbevestiging: Middels deze e-mail wordt bevestigd dat we je bestelling hebben ontvangen. Deze e-mail verschijnt enkele minuten nadat je je bestelling hebt geplaatst in je Postvak IN.
Verzendinformatie: Deze e-mail wordt verzonden zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten.
Retourzendingen en restitutie: Zodra je geretourneerde bestelling bij ons magazijn is aangekomen, voeren we de noodzakelijke inspecties uit. Als de inspectie naar tevredenheid is uitgevoerd, ontvang je een e-mail waarin staat dat je retourzending aan de vereisten voldoet. Vervolgens wordt het aankoopbedrag van de/het geretourneerde product(en) aan je gerestitueerd. Als je retourzending niet aan de vereisten van ons retourbeleid voldoet, nemen we contact met je op.
Waar kan ik een couponcode invoeren voor een online bestelling?
Ga als je klaar bent om je bestelling te plaatsen naar het winkelmandje. Voer in het promotiecode gedeelte bij de kassa je promotiecode zorgvuldig in. Zorg ervoor dat de promotiecode die je invoert, geen extra spaties voor of na de promotiecode bevat; dit gebeurt soms als je het kopieert en plakt vanuit een e-mail of andere elektronische communicatievorm. Klik op ‘Toepassen’ en er wordt een bericht weergegeven waarin staat dat je promotiecode is ingevoerd.
Welke soorten betaling accepteert Pad50.nl?
Op dit moment kun je alleen via IDeal bij ons betalen.
Wanneer wordt het bedrag in rekening gebracht?
Het bedrag wordt op het moment dat je bestelling bij ons is aangekomen in rekening gebracht.
Is winkelen in de online winkel van Pad50.nl veilig?
Ja. Je kunt zonder zorgen bij ons winkelen, aangezien we er alles aan doen om de veiligheid van je aankopen en persoonlijke gegevens te garanderen. Bekijk ook ons privacybeleid.
Worden mijn betalingsgegevens verwerkt door Pad50.nl?
We doen er alles aan om de webwinkel veilig te houden en fraude te voorkomen. Alle transacties worden verwerkt door Mollie. Dit is een veilige online internetkassa die informatie met betrekking tot je betalingsgegevens in een veilige omgeving vasthoudt en verwerkt.
Heb je hier het antwoord op je vraag niet kunnen vinden, neem dan even contact met ons op.